Kızlar bu gün 12 günlük olduk ama uyku sorunu beni bitirmiş durumda. Sabah 9 da 1,5 saat uyudu, öğlen 3 de 1,5 saat uyudu daha da uyumadı. Sürekli emerken uyuyor, yatağına yatırınca uyanıyor. 11 saatte 3 saat uyku uyumuş. Emzirirken kestirmeleri hariç… Altı temiz, gazıda yok. Var mı böyle hiç uyumayan bebeği olan? Siz ne çözüm buldunuz? Şahsen uykusuzluktan ayakta duramıyorum artık. 😩