Meftunbiranne benim bebeğim 5 aya girmek üzere dil genelde dışarda salya bolca akıyor. Birisi döndü bu peltek olacak dil hep dışarda bilmem ne dedi saçma sapan. Doktorum da gayet normal 5 aydan sonra kontrol edebilir hale gelecek dedi hic endişe etmeyin bence gayet normal. Sesler çıkarmaya başlayacak yakında 🙏