Kesmeseker Merhaba anneler oğlum 1 aylık yüzğnde sivilce gibi kızarıklar çıkıyo krem kullnıyoruz sadece uyuyunca geçiyo uyannca tekrar çıkmaya devam ediyor
Analist Kesmeseker hicbir sey kullanmayin bizde de vardi doktorumuz kendiliginden gecer demisti çoğu bebekte oluyor büyüdükçe geciyor
canyarim @Kesmeseker isilik diycem ama bu havadada sanmıyorum benim kızımda o aylarda hatta 4. 5 aya kadar beyaz lekeler ardı nokta nokta bazen kırmızı olurdu dr sordugumdada sütün yaglı yarıyor demişti bişey kullanma demişti cnm