Melek-3434 Arkadaşlar şimdi sma kullanıyoruz ama hipp çok tavsiye ediliyor denemek istiyorum ikisinide kullananlar yorumda bulunursa sevinirim
Elif06 Melek-3434 hipp mama doyurucu değilmiş bende araştırmıştım çabuk acıktırıyormuş sma kullanıyorum memnunum
Glcnduru Altı aydır hipp kullanıyoruz kilo alımı da iyi çok şükür bebeğimin gaz problemi kabuzlık falan da yaşamadık demeyebilirsin canım
MetehaninAnnesii Melek-3434 muhtemelen inek sütüne alerjisi var testte yaptırdık aslında çıkmadı ama içtiği zaman mama idrarırın değdiği mamanın değdiği yerler ve eklem yerleri kıpkırmızı oluyor
Yasemin_06 Oglum 1 yasini gecti hala hipp combiotic kullaniyorum memenunum gaz kabizlik vs yapmadigi icin kilosuda yeterli oldugu icin begeniyorum.ben hatta simdi hipp organige gecmeyi dusunuyorum 1 yasini gectik diye