Mom010 benim kızım da 16 aylık baya araştırdım bu aylar en zor bırakılan aylarmış o yuzden ben bi kaç ay daha ertelemeye karar verdim gece en az 4 kez kalkiyor ne kadar karnı tok da olsa yine saaat başı veya iki saatte bir kalkiyor gece kaçta uyuyor benim kızım en geç misafir felan varsa 10 da uyuyor