Eses57 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık ve kabız 7 gündür yapamıyor bir önerisi olan var mı zeytin yağı içirdim ne yapmalıyım başka
Edizbulut @Eses57 bizimde kabiz sorunumuz oldu bugun doktora gittik 7güne kadar normal dedi bende 10güne kadar normal diye biliyodum