Minikannesi00 vallahi maddi durumdan dolayı devlette yaptim ama ya ben cok sansliydim ya da bilmiyorum beni konteol eden hemsireler ameliyet eden doktor emzirme ebesi hatta temzlikcisine varaba kadar cok iyi insanlae denk geldi ozel gibiydi oda da tektim ve bu kdar raht olacağını sanmiyordum