Deletedmom18 Selam kizlar dogumdan kac ay sonra regl oldunuz ve nasil oldu?Benim 5 ay oldu dogum yapali bu gun basim falan donuyor basimda agri var karnim ariyor azca ve bana turuncu giibi leke deyiyor bu regl olacagim annmamimami geliyor acaba?
Melihaaaa Deletedmom18 hayır öyle olmadı ama üç gün önceden kahverengi turuncu gibimsi biraz akıntım oldu sonra adet oldum birden olmadı yani. Büyük ihtimalle sizinde öyle olur
Serapguneyli Deletedmom18 ben 42.gün oldum çok çok yoğun değildi ama tam 1 hafta sürdü. Normalde 3 gün sürer
Princessmother Deletedmom18 Doğumdan sonra 20 gün kanamam oldu, 40 çıktı 8 gün sonra tekrar oldum ve inanılmaz yoğun ve ağrılı geçti
Mihrimah61 Deletedmom18 oğlumda 40ımda olmuştum sonrada düzenli şekilde oldum. Şimdi doğum yapalı 13 gün oldu bekliyorum aynısı mı olacak acaba