Merhaba, oğlum 7 aylık iki alt dişi var geçen haftadan beri inanılmaz ısırıyor ilk olduğunda arka arkaya sekiz on sefer yaptı. Bir anda bağırdım tabi ağladı ve saatlerce emmedi meme görünce ağlamaya başladı çok üzüldüm. Ertesi gün hemen doktorumuza danıştım tepki verme memeyi bırakabilir içine at acını çek tekrar ver dedi. Kanattı yine de bagırmadım sonrasında. Bugün hiç yapmadı 🥰