Ezgi94 Biz Hipp ,Sma denedik ama kabızlık ve gaz sorunu ile bitlikte kusma yaşadık o yüzden bir süre gaz ve reflü özel Aptamil Conformil kullandim kilo alımı baya iyidi.Simdi yine Bebelac Gold a geçtik bir aydır ,biz hem meme hem mama gidiyoruz kilo alımı Bebelac da da baya iyi ayrıca gaza ve refluye iyi geldi 4 ayligiz bu arada