Selam hanımlar
Sezeryanla doğum yaptım ve ikinci gün sol omzumdan krampla hastaneyi yıkmıştım kalp krizi geçiriyorum sandım o an bebeğimi bile tutamıyordum. Şimdide arada mideme ilk önce değişik bir kramp giriyor ve daha sonra omzumla göğsüme bir sancı giriyor mideme vuruyor değişik bir ağrı anlatamıyorum bile böyle bir durum yaşayan var mı neler yaptınız nasıl geçti yaşayab varsa deneyimini paylaşabilir mi ?