Aslisnl hipotiroidiyim. İlacımı düzenli hiç aksatmadan kullanıyorum. Sütüm bol Allaha şükür. Her ay kontrole gittiğimde doktorum illa sütün nasıl diye sorar. Demek ki bir ilişkisi var. Yengem ilaçlarını uzunca bir süre ihmal ettiğinden hastanede yattı ve sütten kesildi diyorum alakayı bilmiyorum 🤷♀️