Fatma_FLZ Mom091 benimde çelikler durur Seramik takımı kullaniyorum hep çorbada yemekte pilavda falan Çelikte nasıl olur bilmiyorum Annem teflonda yapardı hep
Mom091 bitterdelisi24 çelik tencere kalitesinden hiç anlamam kuzum da karacanın seti işte. Kaaaç yıl evvel almıştım çeyizime😁 valla harika görünüyor bakalım tadı nasıl. Hemen pişiverdi hayret ettim
bitterdelisi24 Mom091 karaca suan cop:) eskıden aldıysan kalıtelidir :) nasıl oldu acep bende merak ettm valla :)) tavuklumu😋😋😋😋
zeynepalp Hep çelikte yaparım. Pilavımı da herkes çok beğenir ☺️ suyunu koyduktan sonra hiç karıştırmam ayrıca. Zamanında kapatırsan altını dibi tutmaz
Balimkizim Mom091 çelik eğer kaliteliyse mesela emsan gibi yemekler lezzetli olur. Bence teflondan filan da kaliteli. Annem de ben de hatta k.validem de hep çelik kullanırız . Ben kızartmalari tefalin tavaları var titanyum onlarda yapıyorum
Mom091 Balimkizim karacanın benimkide. Görüntüsü çok güzel yiyince anlayacağım bakalım güzel olmuş mu😊
Mom091 bitterdelisi24 2014 yılında almıştım. Eşim askere gitmişti oradan hatırlıyorum😁 yok canım bezelye yemeği yaptım yanına da pilav işte. Klasik akşam yemeği. Tavuk yiyen olsa keşkede yapsam. Bizim evde tavuk, et, balık falan pişmez hiç. Yiyen yok🤭
bitterdelisi24 Mom091 ayy yenmezmi balık tavuk:)) bızde hergun tavuk pisse yenır😅😅😅 nasıl oldı begendınmı pılavı
Mom091 AlimbalAlim bende denedim az önce hiç yapışmadı. Görüntüsü de gayet güzel duruyor ama henüz yemedim
Mom091 Kvldn7 pirinci kavururken sürekli karıştırmaktan bahsetti sanırım. İyice kavurmak gerekiyor yapışmaması içinde sürekli karıştırmak gerekiyor
asz Mom091 benim evlendiğim zaman granit yoktu.14 yıl önce)teflon da yeni yeni çıkıyırdu.benim hepsi çelik.hatta yeni tencere takımı almam lazım onu da çelik alacağım.pilav muhteşem oluyor inan ki onda.
Senemasil Mom091 süper ötesi oluyor valla ben hep çelikte yapıyorum bol tereyağıyla ve bulyonla eşim bayılır benim pilavıma
Deletedmom388 Mom091 Ben de ya granit ya da seramik tencerede yaptım hep,çok da güzel olur.Birkaç kez denedim çelikte asla tutturamıyorum kötü oluyor.Annem anneannem hep çelik tencerede mis gibi yapardı ama ben kesinlikle tutturamıyorum ya neden acaba🥴
Kvldn7 bitterdelisi24 evet canım onu teflonda da yapıyoruz bence çelikte öğrenmek istiyorum bi yerde teflon yoksa pilaav yapamam dememek için 🙅🏼♀️
Mom091 bitterdelisi24 harika oldu canım. Bundan sonra çelikte yaparım artık. Tencerede büyük oh alabildiğine pirinç pilavı keyfi😁 teşekkür ediyorum çok❤️