Ney1235 Anneler enerjiniz yüksek olsun diye ya da güçsüz kalmamak için vitamin alıyor musunuz neler kullanıyorsunuz
Gizemsydr Ney1235 hafta sonu çocuk doktoruna gitmiştim biz çocuk doktorları annelerin vitamin kullanmasını öneriyoruz dedi kullanmamı istedi
Flamingom Ney1235 14 aylık emziriyorum i mom latte günde 1 ve osteocare günde 2 ama ben hep günde 1 onu bile unutuyorum bazen. Kadın doğum doktorum önermişti
Ecis İ mom diye bi vitamin var. Hamileliğim boyunca doktor onu önermişti. Sonrasında emziren anneler için olanı var onu içmiştim. Cidden baya halsizliğe falan iyi geliyordu
bilbakalim Ben kızım doğduğundan Beril ı mom latte kullanıyorum normal zamanda çok hastalanırdır ama düzenli kullandığından beri hiç hastalanmadım 14 aylık uykusuzum yıkılmadım ayaktayım 😂