Arhim Bezin lastiğinin geldıgı yer kan toplamıs kıpkırmızı. Basına gelen varmı cok korkuyorum daha once hıc olmamıstı. Kotu bıse mı acaba diye dusunuyorum 😔
AysenurSaid Arhim Aynı boyutta mı bilmiyorum ama 15 gün kadar önce oğlumda da oldu. Sürekli Bepanthol sürdüm 2 gün içinde geçti ama hafif iz var hala
Baby_Mila Arhim yanlış bağlamışsınız bezi lastik oturmuştur çok uzun süre kaldı muhtemelen yardımcı olur belki
Marjinal_Anne2 Arhim hangi bezi kullanıyorsunuz acaba bugün bizimki de kıpkırmızı olmuş Ya, sleppy kullanıyorum ben
Dn123 Arhim ben yanlos bagladogimda olmuştu. Morarmisti resmen. Birsüre bez bağlamadım bir-kac sat sonra gevşek bağladım sudokrem sürdüm geçti. Yanlış bağlamaktan oluyor