Minikannesi00 Isilayz ilk başlar iki saate bir verebelrsn canım ama sonra hemen 3 saate çıkar . Benm bebeğim 3 aylık ,ben 4 saate bir veriyorum
Aslmra80 Isilayz bence sadece mamaya beslenmiyorsa çok sık mama verme iştah açıyor ve çok çabuk kilo almasını ve çok kilo almasını sağlıyor eğer etmiyorsa azalt bence
CanselK Isilayz canım en erken 3 saat olmalı verdiğin mamayla arasında mamanın sindirimi 3 saatte oluyor bebeklerde kaç cc veriyorsun bebeğin ne kadarlık
Isilayz Bende 2 saatte bir veriyorum ama sanki 3 saatte bir versem daha iyi istahli iciyo 2 saate bir bazen cok az iciyo bazen icmiyo
Isilayz Doktor bana 2 saatte bir 90 ml ver dedi bebegm 2 haftalik ama 2 saatte bir cok erken bnce cogu zaman icmiyo 3 saatte bir yapinca hepsini bitiriyo