Ahimess Ylztuna doktorunuza sorun yapılması uygun derse yarın hemen yaptırın 3. Ayda yaptırdım bende ama 3 ay 10 günlükken falan
zerroya Ylztuna bugün ikinci dozunu yaptırdım imkanın varsa tabiki yap ben bütün özel aşılarını yaptırmayı düşünüyorum heleki hastalığın çok olduğu bu zamanlarda
Defne0364 Ylztuna dr 2 ay kontrolunde 3,4 ve 5.aylarda 3 doz seklinde uyguluyoruz demişti. Doktorunuza danisin bence.