damlaadogann Merhaba anneler 4 ay 10 günlük kızım var dişleri kaşınıyor üst diş salyası akıyor böyle erken çıkarması normal mi herhangi bir sorun oluyor mu erken çıkarınca bilgileri olan anneler yardımcı olabilir mi
Butterfly damlaadogann normal , ama bir şeyde var benim kızımda 4 aydan bu belurtiler vardı ama sonuç 7 ayda çıkardı
Bulutbey damlaadogann aynen oğlumun da belirtileri yaklaşık o aylarda başladı 10 aylık çıkarmaya çalışıyor daha yeni patladı alt iki dişi.
esmerayes damlaadogann oglum 2 bucuk aylikken cikardi bende bebekkeb 40im cikinca dis cikarmisim en erkenci benim galiba 😂 sonuc olarak hicbi problemimiz yok
damlaadogann Butterfly bende heran çıkaracak korkusu oldu erken. Diş çıkarınca çabuk çürüyor sağlıklı değil diyorlar insallah bizimde geç cıkar