Zehrabaysan ben çok uyuyo diye kafayı yiyodum ilk bebek olunca öyle oluyo. 9,5 aylık şu an zamanla azalıyo uykuları ama zaten bebekler genelde uyuyo 2. Aya kadar çok uyuması çok normal. BEn 40 günlükken günde toplam 19 20 saat uyuduğunu hatırlıyorum. Panik yapma hiç çok normal