EmineAyan Merhabalar 🙋🏻♀️ Kızlar daha önce kızımın çok huzursuz olduğunu durmadığını uyumadığını yazmıştım. Kızım altı aylık oldu. Bu ay başka doktora götürdüm. Dedim belki anlamamıştır, çocuğun bir derdi var belli. Neyse bugün gittik. Muayene ederken bende durumu anlattım. Dedim böyle böyle hiş durmuyo uyku düzeni sıfır dayanamıyorum artık. Eski tahlillere baktı bişey yok. Tartı, geçen aydan bu yana 150 gr almış bu çocuk aç dedi. O kelli felli doktor gitti Gözümün önüne çok bilmiş teyzeler geldi bi anda. 😂 aç olması mümkün değil doktor bey dedim, göğsüm süt doluyor taş gibi oluyor kızım emdikten sonrada sertliği gidiyor. Tek seferde en az 10 dk emiyor bide. Yani sütümde de kızımın emmesindede sorun yok. Ama aklıma sonradan geldi, önceki götürdüğüm doktor kıyafetleri üzerindeyken tartıyordu, bugün komple soyundurup öyle tarttı. Aradaki fark o yüzden olabilir değil miz yani ben öyle düşündüm. Kan ve gaita tahlili yapıldı. Yarın sonuçları göstereceğim. İnşallah bir sorun yoktur 🙏🏻🙏🏻
TgcDvc EmineAyan her tartı farklı cıkarır kıyafet ve bezde fark arttırır saglık ocagında 5800 cıkan cocuk ertesi gun özel hastanede 5450 cıktı merak etmeyin
TeachersMom EmineAyan merhaba tartı alamama alerji belirtilerinden birisi. Ki huzursuz bir derdi var diyorsunuz. Size tavsiyem gaita testi yaptırın . Gaita mikroskobi ve gaita metabolizma ... Birde alerji anlamında bilgili bir doktorla konuşun derim .yaşadığım için ufak bir öneri canım.
YEymeninAnnesi EmineAyan 6 aylık olmuş ek gıdaya da baslamissinizdir onu tok tutacak şeyler yedirmeyi deneyin.Bebekler anne sütünü çok çabuk hazmedip devamli emmek istiyor. Bizimkide bir hafta sonra 7 aylık olacak çok huysuz uyku düzenimiz yok genel kontrole götürdüm bana normal demişti doktor birde bizimkinin dişleri çıkıyor altta bitanesi patladı ben ona bağlıyorum bu durumu
Zeyyy EmineAyan ne kadar zamanda 150gr almış ki benim kız 1 ayda 300 gr aldı doktor normal dedi kilosuda çok yok o kadar 6 ay i geçmişken 7700 du kilosu
EmineAyan TgcDvc Yarın söylicem işte önceden kıyafetli tartıyorlardı diye, haklısın bizdede öyle oluyo sağlık ocağı hastane fark ediyor
Esoeso “ 0 kelli felli doktor gitti Gözümün önüne çok bilmiş teyzeler geldi bi anda. 😂” çok güldüm gece gece süper yorum benimde gözümde canlandı bir anda 😂 aç değildir diş zamanı bizim de her gittiğimizde tartı hep farklı çıkıyor hem özel de hem sağlık ocağında. İnşallah testlerde de hersey güzel çıkar
EmineAyan Esoeso 😂😂😂 alt iki dişi çıktı, zaten her ay kilo almaz demişti önceki doktorumuz. Gaita testleri negatif çıkmış baktım, kan Testlerinde de referans dışı birşer görünmüyor. İyi dileklerin için teşekkürler 😊
EmineAyan TeachersMom bugün yapıldı e nabızdan baktım sonuçlar negatif yazıyor. Tabiki detaylı bilhiyi yarın doktordan öğreneceğim. Teşekkürler 🙏🏻
Anakonda Canım doktorum bana günde 3 kere emdikten sonra mama ver dedi, doktorun ilk söylediği zamanlar mamayı yapıyordum 30-40 cc içiyordu emdikten sonra ki bence çok güzel emiyordu. Sonra benim sütüm çoğaldı (oğlanı emziremediğimde sağmaya falan başladım beslenmeme dikkat ettim) şimdi mesela mamayı yapıyorum ama ya hiç almıyor ya da max 10cc içiyor o da zorla. Emzirdikten sonra mama ver bakalım ne yapacak ama tatlı bir mama olmasın yoksa çokca içer. Evolvia çok tatlı deği mesela benim oğlan gerçeken açsa içiyor onu.
EmineAyan Anakonda ya ne bileyim, zaten 6 aylık oldu cuma günü tam doluyor. Ek gıdaya başlayacağım zaten, mama vermek hiç istemiyorum. Yarın sonuçları göstereceğim, doktor ver derse yapacak bir şey yok tabi. Söylediklerini dikkate alacağım. Teşekkür ederim 😊
EmineAyan YEymeninAnnesi cuma günü tam altı aylık olacak, henüz başlamadım. Kızım 1 ay önce çıkardı iki dişini. Ama bu huzursuzlluk uyumama hep vardı bi anda olmadı yani
EmineAyan Zeyyy 1 ayda 150 gr. Günde en az 15 gr alması gerekiyor dedi. Şuan 6.780 gr. Bir ay takip edelim dedi. Ek gıdaya da yeni başlayacağız, bakalım 🤷🏻♀️