mirayybebek kızlar ben adet olacam tamam diyorum bugun olmuyorum gecikmrm 6gün oldu ama. belimde ağrıyor nebilim kasıklarım ağrıyor erken birde ikinci için daha yeni kızım 3aylık oldu bu ay şüphelenen varmı içinizde benim gibi
Giraysmom20 mirayybebek benim oğlan 6.5 aylık oldu hala adet görmedim o yüzden o şüphe hiç gitmiyor 😯
Dn123 mirayybebek benim bir süredir yani 3 4 aydır düzeniydi bu ay olmadım 15 gün falan da geçti. Korkumdan testte yapamıyorum açıkçası
Dn123 mirayybebek yani. Ilk hamileligimde üzerinden iki ay geçince midem bulanınca test yapmıştım. Şimdi iki ay beklemem heralde yarın bir test alayım diyorum . Gerçi istemiyorum kızım daha 11 aylık