Sevgili anneler kızım 8 aylık 7.5 kg doktoru az buldu kilosunu ama bana zayıf gelmiyor belki de öylemi görmek istiyorum bilemiyorum . Ama bende eşimde minyonuz. Fakat doktorumuz ısrarla ağzı boş durmasın devamlı yedir diyor. İyi de çocuğun kapasitesi ne ki devamlı yedireyim fazla verince de öğürüyor ne yapacağım ben kafam çok karışık
sizlerde kuzucuklarınızın kilolarını paylaşırmısınız. Acaba gerçekten ortalamanın altında mi merak ediyorum