Ley-la bnmde buyuk kizim 4 yasinda kucuk 1 bucuk aylik bizdede oluyor kiskanclik amz ufak defek 2 kez issrdi ilkinde kizdim 2.sinde baya kizdim onun disinde surekli basinda uyutuyorum uyandriyor ama zarar verme egilimi yok yinede gozumu dort aciyorum cunku oldukc yaramaz bi kizim var he birde 3 kez altini islatti ilk zamanlar
sana tavsiyem pedagog yardimi almis biri olarak oncelikle agladgi zaman dedgini yapma gormezden gel sakinlesmesini ve oyle soylemesini soyle aglamak istiyorsanda git odanda agla de sizin ilginizi cekene kadar o aglama siddetlenerek artacaktir duyma gorme
ikinci olarak cocuklar dutduklarini degil gorduklerini yaparmis evde birinden korkmali size vurdgunda yada esinize sert bi tepki vermelisin tekrar ederse ceza uygulamalisin ve istikrarli olmalisin agliyor uzuluyor diye dedginu yaparsan kontrolu ona vermis olmalisin
hircin davrandagnda sarilip opmeyi dene genelde hircinlik ilgi ve sevgi isteginden olur
ve ona kardesiyle esit oldgunu ona kitu davranmamasi gerektigini soyle bebegini onun yaninda ufak ufak sevki alissin birlikte sevelim de ona dokunmasina izin ver zarar vermeye kalkarsa yine sert bi sekilde uyarmalısın zamanlz kabullenir