Merhaba arkadaşlar ben cumartesi kızımı artık sallamayacağım diyerek karar verdim. Normalde sallayarak uyuturdum hep, 3 gündür sallamıyorum. Zaten biraz büyüse kendi başına uyumayı öğretirim diyordum. 3 gündür kararlılığım devam ediyor. Uyku eğitimleri çok pahalıydı o kadar para vermek mantıklı gelmedi kendim deniyorum. Zaten uyku eğitimi de versek anne kararlı olmadığı sürece başarısız olurdu şahsi görüşüm 😅 kendi başına uyumayı öğreten uyku eğitimi almayan anneler varsa burda tecrübelerini yazabilir mi? Herkes faydalanır diye düşünüyorum 😊🙏