Asel17 Korkmayın hiç, benim oğlumu da beş günlükken yatırıdık hastaneye 3 gün fototerapi gördü. Tamamen geçmesi 3 ayı buldu.
Şimdi gülüyorum o halime bı sarılık için bu kadar ağlanır mıydı diye ☺️
Sizin de bildiğiniz gibi sık sık beslemeye gayret edin. Bizim zamanımızda mevsim kıştı, güneş yoktu ama siz şanslısınız bol bol güneşe de çıkartın zamanla hafifleyerek tamamen geçer inşallah 🌺