Merhaba guzel anneler sizinle birsey paylasmak istiyorum oglum 60 gunluk gaz ve sorunu olan bi bebek. Nurse harveyib surubunu kullaniyorum bi nebze rahatlatiyi ve ayrica biogaia kullaniyorum. Bebegim gunde 4 5 kez kakasini yapiyo fakat benim yardimimla yapiyo her meme emdiginde ikiniyo kizsriyo altini aciyorum bacaklarini karnina dogru ittirerek masaj yaptigim zaman yapiyor yoksa kendiliginden yapamiyor ikiniyo zorlaniyo bende bu sekilde yapmasini sagliyorum. Sizce bunun bi zarari varmidir ne zaman kendi yapmaya baslar sanki hic kendi yapamayacak hep bu sekilde yapacakmis gbi geliyo bana. Benim durumumu yasayipta kacinci ayda duzelen bebisleriniz var …