Anneler bebeğim 3 aylık çok huysuzlaştı emmiyor zorla veriyorm yine emmiyor biberon da istemiyor iştahsızlaştı uyumuyor 2-3 gündür sabah 5 den beri uyanık ağlıyor uyumuyor eli hep ağzında ve hep emzik veriyorm biraz susuyor uyurken başı felan da terliyor 2-3 gündür bunlar hepsi var ateş yok ama diş dedim de ama diş eti beyaz değil eğer 3 aylıkken çıkarıılıyorsa belirtilerden kaç gün sonra beyaz oluyor diş eti beyaz olur yada patlar baya huysuzlaştı ya ne uyuyor emiyor ne oynuyor gazı da yok ayaklarını karnına çekmiyor ve yumuşak damlalarını da veriyorm normalde gaz sorunumz pek yoktu tuvaletinide yapıyor anlamadım 🤦♀️Yardımcı olurmusnz