14 ay 10 günlük bebeğim. Anne sütü alıyor ve çok az yemek yiyor. Kahvaltıda 2 çatal yumurta öğleyin 5 kaşık çorba. Akşam da aynı. Gündüz 2 kere uyuyor. Uyumadan önce emziriyorum. Geceleri 20 kere kalkıyor. az önce benimki gibi 2 post okudum. Memeden ayırma ve gece uykusu hakkında. Sorum şu. Memeden ayırsam nasıl beslenecek çünkü hiçbişey yemiyor. Gece emzirme sini nasıl bırakcaz. Emzirmeyi bıraksam gece uykusu düzene mi girecek