Kızlar merhaba
23 günlük anneyim. Gögüs ucum olmadığı için doğumdan sonra gögüslerim çok yara oldu 15 gün hiç emziremedim bebeğimi sağıp verdim ve mama takviyesi yaptık kilo alımı iyiydi gögüslerim toparlayınca 3 gündür emzirmeye başladım yeniden ve silikon gögüs ucuyla emziriyorum. Bebeğim acıktığında gögsümü bazen 15 dakika emip 1 saat uyuyor bazen 40 dakika emiyor sakinleşiyor ve emzikle uzun süre kalıyor emzik düşünce kıyameti koparıyor ağzına verince sakinleşiyor acaba aç mı kalmış oluyor sütle doğuyor mu bilemiyorum. Bilemediğim için de bir süre bekleyip mama veriyorum bazen 30 cc bazen 60 cc. İçiyor. Normalde çok aç olduğunda hiç bir şekilde durmayan bir bebek. Ama şuan 40 dakika emdi ve emzikle sakin bir şekilde duruyor aç olsa durmaz diye düşünüyorum. Hala gögüslerim çok hassas ama yinede vermeye calısıyorum 2 3 saatte bir.. Sizce bebeğim doyuyor mudur? Nasıl anlarım? Cevaplarsanız çok mutlu olurum🙏🏻