Sherlocki Bebeğim uykusunda 2-3 dakika arayla iç çekip duruyor. Aynı şey geçen günde oldu Nedenini bilen var mı Ya da böyle birşey yaşayan?
Mel-sin Sherlocki Benimki de öyle. Bazen uykusunda ağlıyor. Aglamadigi zamanlar irkilme yaşıyor, korkuyor sanırım. 1 aylık 15 günlügüz. Bilenler cevap verecektir diye umuyorum bu durumun normal olup olmadığını.
Neroizm Sherlocki benimki de oyle ancak bebekler hemen rem uykusuna gecmis oluyor, ruya goruyor. Sanki kosup yorulmus gibi nefes aliyor bazen, tamami normal.
Sherlocki Mel-sin ben de merak ediyorum. Bazen nefes alıp vermesi çok hızlanıyor arkasından da çekiyor. Neden oluyor acaba