Pineapple20 canım herkeste belirti cok farklı oluyo. Ben agrim oldu gittim doktor igne yapip yolladi. Sonra pozitif temasli oldugumu ogrendim gittim ve temasli oldugumu aynı zmaanda ağrılarımı söyledim direk test yaptılar ve maalesef pozitif cıktı. Bende tek belirti asiri sırt ağrısı bas ağrısı ve yutkunurken hafif zorlanmam olmuştu. Daha sonra esimde agrisi yokkeb agrım var pozitif temasliyim dedi onada gelip evde yaptılarm onun hicbir belirtisi olmadi ona ragmen pozitif cıktı. Test yaptırma sebebide evde hepimiz maskeyle geziyorduk odada durma imkanim yoktu kızım cok ağladı bende test ver eger pozitifsen odaya kapanmam dedim birde maskeyle evde vakit gecirmek cok zorlu olmaya başlamıştı. O yuzde verdi