Busssss Merhaba anneler kızım 4. Ayında sadece 300 gr almış sadece beni emiyor Mama vermiyorum biberonla almıyor kaşıkla verince de ağzımda tutup akıtıberiyor tutmuyor 4 farklı mama denedim boş. Az kilo alıyor ne yapacağım bilmiyorum şuan 4 ay 4 günlük
Asklepios Busssss canım genel olarak 4.ayda iştahları kesiliyor.. Benimkine de zorla yediriyorum valla
Anaogul Busssss bizde bugün kontrole gittik 4 ay 1 günlük 450 gram kalmış sadece anne sütüyle besleniyor doktor 5. Aya bakalım dedi ama sıkıntı görmedi
DBaybars Busssss Şöyleki büyüdükçe kilo alımı azalması normal ama 1 ayda 300gr biraz az, doktora danışın isterseniz mama takviyesi verecektir ek kötü, öyle kilosu artmaya başlar 😊
AylaDefneninAnnesi Hareketlenmeye başladı mı? Bizim de dördüncü ayimizda kilo alımı az olmuştu sürekli kıpır kıpır olduğu içinmiş 🤦🏽♀️🥰
2papatya Busssss ayına göre şuan kilosu normal evet son ay az kilo almış olabilir ama 4 ay atağında olabilir az uyuyup az beslenme gibi seyler yaşanabilir bi kaç haftadan düzelir inşallah