MutluMommy Kızlar 2 aylık bebeğimin göbek deliği dışa çıktı ıkınmaktan zorlamaktan çok ağlıyo hiç bişeyi yoktu bastırınca ses geliyo çok kötü duruyo başına gelen varmı nasıl geçecek eczaneden göbek bandı aldık ama fayda etmedi
CemreKerem35 MutluMommy göbeğine hiçbir şey koymayın eğer dışarı çıktıysa göbek fıtığı olmuştur . Hemen randevu alıp doktora götürün . Oğlumda da olmuştu korkulacak bir durum değil fakat portakal kadar büyüyebilirmis gaz damlasi ile atlattık biz. Yaşına gelmeden kayboldu
Duygunida MutluMommy Gluk sesinden bahsediyorsanız normal. Benim bebeğimde fıtıklı doğdu 2 aylık hala öyle. Aynı ses ondan da geliyor doktor hiçbişey bastırmayın genelde 1 yaşına doğru kendi geçiyor dedi. Panik yapmayın korkulacak birşey değil 3 doktora götürdüm içim rahatlaması için
Melisskocamann MutluMommy canım ıkınmaktan değil göbek fıtığı oğlumdada vardı hastaneye götürdük doktor bagırsaktan geliyor o ses 2 yaşına kadar düzelir düzelmezse ameliyat dedi 4 aylık suan geçti göbeği korkma sakın kendi kendine geçiyor
CemreKerem35 MutluMommy evet gelir bağırsak dokusu çünkü o göbeği şişiren şey . İhmal etmeyin derim . Çok geçmiş olsun..
MutluMommy Duygunida evet ses geliyo ve kötü duruyo ağladıkça daha çok çıkıyı gibi hatta yarına bende randevu aldım bakalım ne diyecek doktor
MutluMommy Melisskocamann yaa inşallah geçer hiç bişeyi yoktu 2 haftadır böyle bizde ıkınmaktan zorlamaktan oldu sandık
Melisskocamann MutluMommy doktor parmağıyla içeri bastırdı sertlik yok dedi eğer ki sertlik varsa göster ona göre