Sandal Kayraklc ben gündüzleri kullanıyorum geceleri kullanmıyorum yastık ve geceleri yastikdiz daha rahat yatio dönüo edio rahat edio
Anaogul Kayraklc 2 yaşına kadar önermiyo doktorlar omuriliği için bizim 4 aylık sadece sallarken kullanıyorum
VERA19 Kayraklc Önlem amaçlı kullanmaktan bahsediyorsanız bilmiyorum,ben kullanmadım.Bebeğinizde reflü varsa zaten doktorun önerisiyle reflü yatağı&yastığı alabilirsiniz🙏🏻
Mom095 Kayraklc aynen reflüsü olan bebekler için çok az yüksekliği olan yastık kullanabilirsin demişti benim doktorum. Bende reflü yatağı olduğu için ben yastık kullanmadım.4 aylık olduk çok az gündüzleri kafasının altına koyuyorum