Kızlar 6.5 aylık bebeğim var hep emzirmiştim ama geçen hafta işe başladım stoğum yoktu sağım yapayım dedim yok çıkmıyo çok az sonra günde 1 kez ben yokken mama verelim bari dedik . Ben sabah emzirip gidiyorum öğlen mama yiyo gelince yine emziriyorum öyle gidiyoruz şuan. Az önce 6 saat olmuştu göğsüm dolmuştur sağayım dedim 10 cc çıktı anca. Nasıl geri getirebilirim sütümü ya da gelir mi