Merhaba hanımlar çocuğum 13 aylık hastaneye her gittiğimizde kan vermeden geri döndük asla kan aldirtmıyor kıyameti koparıyor ağlamaktan çocuğum kalp hastası çok ağlayınca bisi olmasından korkuyorum var mı böyle Bi durumla karşılaşan yada napmam konusunda bu öneriniz var mı