Slm kizlar ben 3 aylik korunma ignesi yaptiriyordum stoklarda kalmamis saglik ocagindaki dr a bu ilaci kullanabilirmiyim diye sordum oda eczaciya sormami istedi eczaci kullanabilirsin dedi emzirme doneminde
Ama prospektusunde icerigindeki desigestrel sute kucuk miktarda olsa gecebilir yaziyor ilaci aldim ama kullanmalimiyim sizce kullananlar var mi emzirme donemi