Anneler , 15 ekimde doğum yaptım 4 gün oldu hala sütüm gelmedi sezeryan oldum neden böyle çok tecrübesizim mama vermek istemiyorum ama doyamadığı için mecburen veriyorum ( doktor tavsiyesi üzerine ) bu durumu yaşayan var mı ne zaman gelir ya da hiç gelmeme gibi bi durumu olur mu ?