Benim kızım tam 8 ayına kadar kustu hemde ne kusmak fışkırta fışkırta bazen su gibi bazen peynir gibi doktora götürdüm bebeklere genellikle görülebilir dedi fizyolojik reflüsü vardı yani ilaç verdi ama etkisini göremedim bi iki verdim daha vermedim 8 ayına kadar sabrettim sonra kendiliğinden geçti bu arada ben sadece anne sütü verdim mama olarak aptamil kullanmayın derim sma verin daha iyiymiş o