Kuzeyimelif üzülme benim oğlumda 1 ay emdi. Sonra benim doğumdan sonra bagısıklıgım çöktü sanırım sezaryen kaynaklı oldugunu düşünüyorum. Epey bi rahatsızlık atlattım ilaçsız geccek gibi değildi oğlumla ilgilenemiyordum. Oluk oluk akan sütüm kesildi malesef,sağmak azalttı beni kimi insanlara bişey yapmıyor okuyorum burda. Bende 2. Aydan itibaren mama verdim napalım🥺