Mustafadeniz merhabalar, 27+4le 11haziranda dogum yaptim.bebegim küveze kondu tabi her gün sut sagip goturuyoduk hastaneye gunluk aldigi gramin bilgisini ogrene ogrene tutunuyoduk hayata bazen 40gram alirken bazen veriyodu, 64gun kaldik yenidogan yogun bakimda. Dogdugunda 1.170gramdı. Hastaneden ciktiginda 2.770ti emme refleksi biraz gec gelisti o yuzden biraz uzun surdu bizim. Suan dogumumdan bu yana 4ay olmus bebegim tabi 4aylik bir bebek degil 2aylik bebek gibi gozukuyor yani dogmasi gerektgi gibi hesap ediyoruz. Beyin kanamasi,kalbinde delik vs birsey yoktu bizde ama Premature bebekler icin bunlar olasi durumlar.Sizi cok iyi anliyorum.. Allah yardimciniz olsun umarim biran once sizde kavusursunuz