Kızlar 4 ay 15 günlük oğlum var doğduğundan beri emzik almıyor midesini bulandırıyordu ilklerde bende vermedim tutmıcak diye wee nin emzikleri var çeşit çeşit tutmuyor nasıl alıştırıcam var mi böyle olan , tutmuyor ne güzel demeyin anne yanı beşiği olmasına rağmen yanımda yatıyor ve bütün gece beni emzik diye kullanıyor çok sıkıldım ne uyuyabiliyorum ne kalkabiliyorum nasıl atlatıcaz bu durumu hangi emziği daha çabuk kabulleniyorlar