Anneler merhaba herkese🙋🏻♀️ Bebek mamaşarının arkasında açıldıktan itibaren 3 hafta içinde yada 4 hafta içinde tüketiniz falan yazıyoe. Benim bebeğim meme+mama gittiği için biz bitiremiyoruz tabiiki.. bazen bunu satış stratejisi olarak ta görüyorum tabiiki uzun süre kullanılmaz ama 3 -4 haftada az. Ne düşünüyorsunuz? 3. Haftamız bitti sizce mamayı versem bi sıkıntı olurmu?