minikailemmm Kusma yasıyo musunuz her beslenme sonrası oglum hala yeni dogan bebek gibi kusuyo peynir kıvamında bazen de gaz cıkarırken kusuyo normal mi artık büyüdü diyorum kusmaması gerek diye düşünüyordum yanlıs mı biliyorum
GizemZz37 minikailemmm 6 ay 8 gunluk kizim var bizdede oluyor kusma beslenme sonrasinda. Ek gidaya gectigimiz icin migdeleri yeni alisiyor tam olarak hazmedemiyorlar diye dusunuyorum canim
minikailemmm tubaozcan34hayır minik minik canım fazlasını cıkarıyo gibi hiç agız dolusu kusması olmadı
Ozlemm_ege minikailemmm benimki de aymnı 7 ay 18 günlük çoğu beslenmedrn sonra kusuyor öncekine göee birazcık azaldı ama hala çok kusuyor doktorlar 1 yaşına kadar normal olduğunu söylüyor kusma midedeki fazlalığın atılmasını sağlıyormuş
anne15 minikailemmm bu instada cocuj doktorları oluyo kendi doktorunuza mesaj atamıyosanız onlara bi danısın isterseniz