Snurdogan kilo alana kadar (29 yaşındayım 2-3 sene önceye kadar yani) hep w otururdum😃ufaklığımdan beri öyle alışkanlık olmuştu bende ama hiçbir sorunun yok çok şükür.İçinizin rahat etmesi açısından bir doktora sorabilirsiniz tabi,en doğrusunu o söyler🌸