Merhaba arkadaşlar annem ve kardeşim covid pozitif bugün 6. günleri annemde bı belirti kalmadı kardesimde tat ve koku kaybı var 10 gün sonra karantinaniz bitecek dışarıya çıkabilirsiniz biz test yapmıyoruz isterseniz kendiniz gidin yaptırın demişler yani 4 günleri kaldı bu hastalığı atlatanlar kaç günde negatife döndünüz acaba mecbur çıkip hastaneye gidip yaptıracaklar İnşallah negatife dönmüş olurlar 🤲🏻😔