iki_erkekannesi31 Oğluma kral şakir li nevresim takımı aldım netten. Meraktan ölüyorum acaba nasıl diye. Kullanan varmı nevresim takımlarını.
LittleLemon iki_erkekannesi31 üç farklı bebek nevresim takımı var lcwnin bende defalarca yıkadım hiç birşey olmadı ben çok memnunum ürünlerin kalitesinden
iki_erkekannesi31 LittleLemon kıyafet konusunda bende memnunum. Ama hiç Home dan alışveriş yapmamıştım. Az buz da para ödemedi görmeden 😬ama içim rahatladı. Heyecanla bekliyorum kargoyu