Berivan62 Kizlar kizim 9 aylik işe baslicam raporum bitiyor. Emen bebegi olup çalışan anneler nasil yapiyorsunz. Sağıp biberon yapicaz sanirim. Emmesini engellemeyen meme reddi yapmayan en iyi biberon ne acaba
Elifdoruk0103 Berivan62 bebeğiniz büyükmüş ek gıda da alıyo iş yerinde sağarsınız siz işteyken sonraki gün onu içer biberonla . Ben bir hafta sonra işe başlıyorum bebeğim 3 ay 10 günlük 🥺🥺😣
Ayyss Berivan62 cnm medela marka var ama biraz pahalı, ben avent cam biberonunu kullandım natural uclu, sıkıntı olmmuyor. 9 aylıktan sonra öeme reddi olmaz ztn ya
Elifdoruk0103 Berivan62 ben hemşireyim pandemi sürecinde hep rapor verdiler 5 aylık hamileydim izne ayırdılar doğum izni falan 8 9 aydır evdeyim artık vermiyorlar özelde hemşireyim