aslibaydu merhaba sevgili anneler bebeğim 4ay16gunluk dişi çıktı ama üste yan dişler çıkmış sizce bu normalmi ☺️🤷♀️
Bulutipek aslibaydu normaldir heralde bizde 4 ay 19 gunluguz 3 gundur huysuz gece uyumyor kafasinda hafif ates varndis cikarcz sanirim
Dadam aslibaydu bizim de önce altta 1 tane çıktı sonra üstte yan dişler çıktı, 2 tane, 7 aylıktı. Normalmiş sırası yokmuş diş çıkarmanın
Mavilii Sizin bebis erken çıkarmış dislerini 😊 benimde bebegim 6 aylık alttan 2 tane çıktı. Genelde hep alttan çıkar derler ama bilemiyorum. Belki normaldir herkesin aynı olmuyor demekki 😇
aslibaydu Deletedmom381 yaaa 😁😁😁aşırı sinirli bide şimdiden diyorum ne yapacam emiyor ama suan tam diş çıkmadığı için o kadar acıtmıyor 😁😁🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Deletedmom381 aslibaydu hem agri hem kaşıntı oluyordur stresli gergin olması da normal ,Allah kolaylık versin 🌹