Merhaba arkadaşlar
45 günlük bebeğim var normal doğum yaptım dış tarafta kesik olmadığı için dikiş yok ama içten yırtıklar var diktim demişti çabuk iyileştim ağrım falan yoktu 40ımız çıktı cinsel ilişkiden sonra kanamam oldu 2 gündür devam ediyor acı veya ağrı yok normal mi sizce doktora gitmeme gerek var mı sizce veya bu durumu yaşayan var mı